Search

marți, 3 aprilie 2012

Despre fotbal.

Azi m-am trezit si am avut chef sa scriu ceva despre fotbal, sunt fan al acestui sport, il si practic (nu profesional). Echipa mea preferata pot spune ca e Chelsea, nu e cea mai buna din lume dar mie imi place, asta conteaza. Cel mai bun jucator, pentru mine este Frank Lampard, 33 de ani si inca se tine foarte bine. De ce nu tin cu Real sau Barca? Simplu, nu tin cu o echipa doar ca are eu stiu ce putere si castiga trofee tot timpul, tin cu o echipa pentru ca imi place stilul de joc, imi plac fanii, stadionul etc. Anul asta, campionatul e pierdut pentru Chelsea, sper sa ajunga in finala CL si sa castige, daca castiga anul acesta, este primul trofeu CL din toata istoria clubului de fotbal Chelsea, sa speram ca asa va fi! Numai bine.



Update: Suntem Campionii europei! Chelsea a castigat Champions League contra celor de la Bayern Munchen!