Search

marți, 29 noiembrie 2011

Google Chrome vs Mozilla Firefox



Chrome vs Firefox

Bun, sunt 3 browsere ce circula pentru varianta PC, unul din ele este "Internet explorer".
Nu stiu cati dintre voi il folositi dar, mie mi se pare foarte incet, dar e perfect pentru a downloada Firefox sau Chrome cu el.:))
Despre Internet explorer nici nu mai are rost sa continui, pentru mine Chrome si Firefox duc o lupta acolo sus.
Sa incepem cu Firefox, se misca si rapid are un aspect ok, zic eu dar cand deja ai mai mult de 10 ferestre deschise, va da fel si fel de crash-uri si multe alte erori.
La firefox nu exista zi sa nu am cateva crash-uri pe zi doar de la script, asta este, e un program cu o limita, la fel ca multe alte chestii ce nu pot trece de un anumit nivel.
Ca securitate pot spune ca se descurca destul de bine, nu am primit virusi de pe net cat am avut firefox.

Acum a venit randul celui pe care il stim cu totii Google Chrome.
In primul rand ca aspect intrece firefox la pas, imi place cum au bagat anumite aplicatii speciale pentru chrome, cum ar fi:
Youtube for Chrome, Facebook for Chrome etc.
La viteza din nou firefox ramane mult in urma, am deschis 20 de ferestre si mergea uns, deci aici Chrome castiga garantat.
Chrome are si o securitate extrem de buna, ne fereste de orice fel de malware si alti virusi, care stau pe paginile din internet. 
Ca si la firefox, nu am luat nici un virus de pe net cu chrome, deci aici sunt la egalitate.

Acestea fiind spuse, pentru mine castiga clar Chrome si asta zic eu cu pc-ul meu, poate pe calculatorul altuia merge mai bine firefox decat chrome, numai bine.